Szolgáltatásaink

A telefonos megkeresés kétségtelenül a leghatékonyabb módja annak, hogy az Ön leendő ügyfeleit felkutassuk, és kapcsolatot létesítsünk velük, mivel ez a módszer interaktív, gyors és nagymértékben megtérül.

Célunk, hogy az Ön nyelvén beszéljünk: szakértelmünk segítségével kimenő hívásait úgy bonyolítjuk le, hogy Ön rajtunk keresztül jövedelmező és hosszú távú kapcsolatokra tehessen szert.

1. Full Service Inbound Contact Center – Bejövő hívások fogadása

Állandó információs vonal real time operátorral, kombinálható telefon automatával (IVR – nyomógombos választási lehetőséggel), kék / zöld / budapesti / mobil számon, emelt díjas vagy normál tarifás vonalon.

  • Ad-hoc infovonalak, meghatározott időszakban zajló kampányhoz kapcsolódóan.
  • 24 órás helpdesk / hibabejelentő vonal üzemeltetése – kényelmi szolgáltatás az ügyfelek részére – értékes marketingeszköz.
  • Komplett Back Office tevékenység az ügyfélszolgálati tevékenységhez kapcsolódóan: levél, e-mail, fax, SMS
  • A Megbízó call centerébe beérkező túlcsorduló hívások kezelése a SzondaPhone telephelyén.
  • Rendelés, illetve regisztrációk felvétele akár a Megbízó rendszerében élesben rögzítve (Internet/VPN/ bérelt vonal alapon) vagy napi riportok küldésével.

Munkánk során használunk fali megjelenítőt, melyen jelenleg az alábbi adatok online kijelzését tudjuk megvalósítani ösztönző, illetve koordináló célzattal:

  • várakozó hívások száma, várakozási ideje
  • szabad operátorok száma,
  • hívással foglalkozó operátorok száma,
  • az egyéb elfoglaltságban levő operátorok száma

2. Kimenő ( outbound ) típusú megkeresések

Termékek / szolgáltatások telefonos értékesítése meglévő ügyfélkörben, illetve „hideg adatbázis” alapján.

  • Kombinálható (egy hívás során) adategyeztetéssel, adatbázis frissítéssel, értékesítés előkészítéssel.
  • Kimenő hívások egyéb céllal: rendezvényre meghívás, ügyfél elégedettség vizsgálat, időpont egyezetés a Megbízó üzletkötői részére.
  • DM levél lekövetés során szintén gyűjthető a kívánt információ az ügyfelekről, ezzel az adatbázis folyamatosan frissen tartható

3. Kutatási adatfelvétel

Aktuális gazdasági, társadalmi politikai kérdések

  • Piackutatás
  • Marketingkutatás
  • Média szerepe és hatása
  • Reklámhatás vizsgálatok

Az adatok, információk, vélemények felkutatása, elemzése és menedzselése alapeleme a döntéshozatalnak a piaci és igazgatási szférában egyaránt. Társaságunk kezdettől fogva a hazai média- piac- és közvélemény kutatás háttér-intézményeként is működik. Több ezer telefonos kutatás adatfelvétele bizonyítja ezt.

Szociológus végzettségű projekt menedzsereink szakmailag felkészültek, “egy nyelvet beszélnek” az ügyfelekkel. Tíz éves tapasztalattal rendelkező vezető supervisorok és szakképzett operátorok biztosítják, hogy az adatfelvétel megfeleljen a szigorú kutatási szabályoknak.

Saját fejlesztésű call center szoftverünk kezeli a visszahívásokat, beállítja az adott mintára a kvótákat, statisztikát készít. A kérdező programhoz automata híváskiosztó szoftver, hangrögzítési lehetőség, monitoring funkció kapcsolódik. Az alkalmazott szoftver képes a legbonyolultabb kérdőívek megjelenítésére és lekérdezésére is.

CATI előnyei a többi adatfelvétellel szemben

  • rövid idő alatt nagy mintás kutatások is lekérdezhetők
  • a legolcsóbb – magas penetráció vagy pontos címlista esetén
  • reprezentatív véletlen minta és nem panelszerű, mint az online
  • gyors átfutási idő

A kérdések sorrendjét, a válaszlehetőségeket előre programozzák. A kérdező rögzíti a válaszadó feleletét. Az adatfelvétel időtartama rövid, akár egy nap alatt is lebonyolítható, gyors eredmények igénye esetén jól alkalmazható.

4. Egyéb tevékenységek

Tömeges sms küldés/fogadás – a célcsoport gyors és költségkímélő elérésének eszköze

  • Tömeges e-mail kezelés – beérkező e-mailek megválaszolása, kimenő e-mailek küldése.
  • Telefon alapú nyereményjátékok – SMS, MMS, IVR, real time operátor.
  • Levéllel, szórólappal összekapcsolva bejövő hívások generálása – a szórólapon, levélen megadott szám üzemeltetése.

4.1 LEBONYOLÍTÁS ÉS RIPORTOLÁS

  • az operátorok a Megbízó által tartott specifikus oktatásra már alap értékesítői tudással kerülnek beosztásra.
  • az alapoktatást követően, a fent leírtaknak megfelelően, vizsgán kell átesniük a munkára jelentkezőknek, azoknak, akik nem érik el a minimum 80%-os eredményt, pótoktatáson kell részt venniük, akik a pótoktatást követően sem érik el, a minimum elvárást nem kerülnek foglalkoztatásra a kampányon
  • a Megbízó által tartott oktatást követően ismét vizsgára kerül a sor, ami már tartalmazza a specifikumokat is, külön rész teszteli az operátorokat arra vonatkozóan, hogy a tarifálás 100%-osan érthető-e számukra

4.2 TELESALES

  • a Megbízóval közösen kialakításra kerül a programozásra szánt script
  • meghatározzuk az elvárásokat, illetve a kampány menetét, a sikeres interjú feltételét

Javasolni szoktuk, hogy egy 1000 rekordos adatbázis teszt kampányként működjön. Ennek a segítségével lehetőségünk van korrigálni azokon a részeken, amelyek ezt megkívánják.

A Megbízó igényei szerint kialakított napi riportban nyújtunk tájékoztatást az eredményekről.

4.3 ADATBÁZIS MENEDZSMENT

A SzondaPhone Kft. kiemelt figyelmet fordít az adatbázis menedzsmentre. Az adatbázis legnagyobb kihasználtsága érdekében, vállalja, hogy a megszokottal (3-5 alkalom) ellentétben minimum 6 különböző időpontban kísérletet tesz az ügyfelek elérése. Fejlett technikánknak köszönhetően a Megbízót emiatt plusz költség nem terheli.

4.4 ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Az éppen aktuális operátori létszámot igény szerint vagy a Megbízóval közösen alakítjuk ki, vagy eddigi tapasztalatainkat felhasználva, önálló munkavégzés keretében, a Megbízó felé egy előzetes jelzést követően, általunk kerül meghatározásra.

A beérkező hívások kimutatásához használt riportot, kérésre, mi biztosítjuk, amelynek segítségével a következő információkat nyújtjuk a Megbízó felé.

  • beérkező hívások mennyisége > minden hívás, amelyet az IVR fogadott

A beérkező hívások mennyiség három csoportból tevődik össze:

  • IVR-on vesztett hívás> a kapcsolás előtt a hívott bontotta a vonalat
  • operátor által fogadott hívás > a hívott kapcsolást kért és kapott
  • vesztett hívás > a hívott kapcsolást kért, de nem történt operátorhoz kapcsolás

Egyéb kimutatások:

  • átlagos várakozási idő > kapcsolás előtt átlagosan mennyi időt kell várakozni
  • átlagos beszélgetési idő > az ügyfelekkel folytatott átlagos beszélgetési idő
  • átlagos vesztési idő > a fel nem vett hívások átlagos várakozási ideje
  • vesztési % > a vesztett hívások aránya a beérkező hívásokhoz képest
  • összes beszélgetési idő > adott órában, napon az összes beszélt perc

Természetesen a Megbízó kérésére egyéb riportok készítését, a megbeszélt időpontra, külön ellentételezés nélkül, biztosítunk

Mivel minden beszélgetésről hangfelvétel készül, a Megbízóinknak lehetősége nyílik arra, hogy akár az ügyfélszolgálaton, akár az adatfelvételi vagy telesales kampány során keletkezett bármelyik hangot meg tudják hallgatni. Erre egy online behallgatás elősegítő felületet tudunk biztosítani.

A minőségbiztosítási csoportnak lehetősége van online és a beszélgetés lezárását követő behallgatásra is. Az operátorokat a képernyőjükön azonnal megjelenő üzenettel tudják instruálni, segíteni.