Cégbemutató

A SzondaPhone Kft-t 1998-ban alapították abból a célból, hogy Megbízóikat hatékonyan, a legmagasabb minőségi színvonalon és a legfejlettebb telefónián alapuló technológiával tudják kiszolgálni.

Az elmúlt, több mint 19 év során, mind az ügyfeleinknek, mind a munkatársaknak köszönhetően – akik a minőség mellett döntöttek – a fejlődés töretlen és egyre gyorsuló ütemben halad.

Cégünknél nem csak a budapesti telephelyen belül történt növekedés, hanem az ország teljes területén is elkezdődött a terjeszkedés. Eredményes tevékenységünk okán a 2006-os év folyamán megnyitottuk nyíregyházi, 2010-ben a miskolci call centerünket, így növelve a munkaállomások számát 500 fölé.

Vezetőink a megfelelő végzettséggel és támogató hozzáállásukkal segítik folyamatosan fejlődni a céget. A „küzdőtéren” és a háttérben dolgozó munkatársaink szinte kivétel nélkül operátorként is dolgoztak, így mindannyian rendelkeznek azokkal a tapasztalatokkal és kvalitásokkal, melyek ahhoz szükségesek, hogy átlássák és megértsék a rájuk váró feladatokat és lehetőleg azonnali megoldással kezeljék problémákat.

MIÉRT MI?

A SzondaPhone Kft. közel 20 éves múltjával egyike a legtapasztaltabb call és contact centereknek. Vállalkozásunk az évek során folyamatos fejlődésen megy át, kategóriájában az egyik legnagyobb, legmegbízhatóbb és legszélesebb portfoliót felmutató gazdasági szervezetként éli mindennapjait.

Az elmúlt évek során tett erőfeszítéseknek köszönhetően a pár tíz fős call centerből immáron több telephellyel rendelkező, naponta több ezer beérkező hívást fogadó, illetve egy évben több tízmillió kimenő hívást indító sikeres vállalkozásként van jelen a magyar piacon.

Cégünk nagy hangsúlyt fektet a minőségre és az adatbiztonságra. Ezeknek köszönhetően, ahogy referenciáinkból is kiderül, adott területen belül, magas presztízzsel bíró, egymásnak konkurens cégek is bizalmukba fogadtak minket, mivel a rendelkezésünkre álló technikai erőforrásainknak köszönhetőn egymástól 100%-os biztonsággal elkülöníthetőek a rendelkezésünkre bocsátott adatok és információk. Valamint a 3 telephelyünknek köszönhetően térbeli elkülönítésre is lehetőségünk nyílik.

Ezen megbízóink, nem utolsó sorban a gazdasági szempontokat is figyelembe véve, félretéve azon ellenérzéseiket, hogy adott esetben egy konkurens céggel egyazon épületen belül helyezkedjenek el, a tapasztalat, a rugalmasság és a minőség mellett döntöttek. Kiválóságunk mérőfokai ezek a cégek.

Napokon, de akár órákon belül képesek vagyunk arra, hogy rendelkezésre bocsássuk azt a létszám mennyiséget, amennyi a Megbízó igényeinek kielégítéséhez szükséges.

Az ügyfélszolgálatok esetében például fontos a nagyfokú rugalmasság, mert 2-3 főről a többszörösére is szükséges bővíteni a létszámot ahhoz, hogy a szerződésbe vállalt szolgáltatási szintet tartani lehessen. Erre pedig csak azok a cégek képesek, ahol minden szinten a megfelelő tapasztalattal bírnak, valamint rendelkeznek akkora létszámmal, amely lehetővé teszi az összes megbízó párhuzamos, minőségi kiszolgálását.

A telesales kampányok esetében a felkészültség és a megfelelő humán erőforrás szintén nem hagyható figyelmen kívül. Egy hónap alatt akár két-háromszázezer rekord feldolgozására csak kevesen képesek.
A cégünk mérete, felszereltsége, a velünk dolgozó munkatársak hozzáállása és tapasztalata lehetővé teszi, hogy ez Nálunk jöhessen létre.

Az outsourcing segíti Önt ügyfélszolgálata színvonalának javításában, illetve kimenő hívások esetén új ügyfélkapcsolatok megteremtésében, ezzel együtt a legjobb call center technológiát biztosítja az Ön számára külön ráfordítás nélkül. Támogatást nyújt továbbá az időszakos, vagy kampányonkénti hívásszám-növelés, vagy – növekedés kezelésében, s ez lehetővé teszi a vállalaton belüli hatékonyabb tervezést és a belső erőforrások eredményesebb felhasználását.