„Reach” – Voxearch
Voxearch hangfelismerő szoftver által támogatott, hangalapú IVR-szolgáltatás
A rendszer alapja a hangfelismerő motor, ami lehetővé teszi a hang szöveggé való átalakítását, vagy felismerhetővé tételét és parancsként való alkalmazását számos szoftveralkalmazás esetén. A hangalapú beszédfelismerés az egyik legnehezebb kérdés a felhasználóval történő párbeszéd alkalmazásában. Ezért fejlesztettünk ki egy különleges párbeszéd-szerkesztőt, amely a legösszetettebb párbeszédsablonokat tudja létrehozni. A párbeszédszerkesztő integrálható call-center, vagy telefonos kutatási szoftverrel. Az IVR-rendszer így valódi beszédhanggal működik, ami barátságosabb a DTMF kódoknál. A rendszer innovatív sajátossága a kombinált kulcsszavak felismerése, mely által képes minimalizálni a call-center menüjének a szintjeit ez növeli a rendszer hatékonyságát. A rendszer tartalmaz egy SIP-tárcsázó plugint, amely megkönnyíti a kitárcsázási beállításokat. A Voxaerch rendszer használható minden call centerben, vagy telefonos kutatató cégeknél. Ha call centerben alkalmazzák, a rendszer telepíthető Windows szerver termékekre és beállítható független Asterisk, ISDN telefon alközpontokra. Több IVR üzemeltetésénél több virtuális szerver működtetésével párhuzamosíthatók a folyamatok. Ha kutatási célokra alkalmazzák, a Voxearch integráltan működik egy kutatást támogató szoftverrel, vagy az Önök meglévő szoftverével fejleszthető ki integráció.
A rendszer szoftvercsomagként a pluginokkal együtt licencelhető, és komplex IT megoldásként értékesítjük. A szakembereink kialakítják a rendszertervet, installálják a rendszert, elvégzik a szükséges integrációkat, paraméterezik a rendszert és betanítják az adminisztrátorokat a használatra. Az integrált call-center megoldást a budapesti Szondaphone Telemarketing Kft. fejlesztette ki. A Voxearch rendszer által alkalmazott hangfelismerő motort az AITIA International Zrt. fejlesztette ki. A hangmenü-tervező eszközt az Alt+F4 Kft. fejlesztette.