1. Full Service Inbound Contact Center – Bejövő hívások fogadása
Állandó információs vonal real time operátorral, kombinálható telefon automatával (IVR – nyomógombos választási lehetőséggel), kék / zöld / budapesti / mobil számon, emelt díjas vagy normál tarifás vonalon.
- Ad-hoc infovonalak, meghatározott időszakban zajló kampányhoz kapcsolódóan.
- 24 órás helpdesk / hibabejelentő vonal üzemeltetése – kényelmi szolgáltatás az ügyfelek részére – értékes marketingeszköz.
- Komplett Back Office tevékenység az ügyfélszolgálati tevékenységhez kapcsolódóan: levél, e-mail, fax, SMS
- A Megbízó call centerébe beérkező túlcsorduló hívások kezelése a SzondaPhone telephelyén.
- Rendelés, illetve regisztrációk felvétele akár a Megbízó rendszerében élesben rögzítve (Internet/VPN/ bérelt vonal alapon) vagy napi riportok küldésével.
Munkánk során használunk fali megjelenítőt, melyen jelenleg az alábbi adatok online kijelzését tudjuk megvalósítani ösztönző, illetve koordináló célzattal:
- várakozó hívások száma, várakozási ideje
- szabad operátorok száma,
- hívással foglalkozó operátorok száma,
- az egyéb elfoglaltságban levő operátorok száma