3. Kutatási adatfelvétel

Aktuális gazdasági, társadalmi politikai kérdések

  • Piackutatás
  • Marketingkutatás
  • Média szerepe és hatása
  • Reklámhatás vizsgálatok

Az adatok, információk, vélemények felkutatása, elemzése és menedzselése alapeleme a döntéshozatalnak a piaci és igazgatási szférában egyaránt. Társaságunk kezdettől fogva a hazai média- piac- és közvélemény kutatás háttér-intézményeként is működik. Több ezer telefonos kutatás adatfelvétele bizonyítja ezt.

Szociológus végzettségű projekt menedzsereink szakmailag felkészültek, „egy nyelvet beszélnek” az ügyfelekkel. Tíz éves tapasztalattal rendelkező vezető supervisorok és szakképzett operátorok biztosítják, hogy az adatfelvétel megfeleljen a szigorú kutatási szabályoknak.

Saját fejlesztésű call center szoftverünk kezeli a visszahívásokat, beállítja az adott mintára a kvótákat, statisztikát készít. A kérdező programhoz automata híváskiosztó szoftver, hangrögzítési lehetőség, monitoring funkció kapcsolódik. Az alkalmazott szoftver képes a legbonyolultabb kérdőívek megjelenítésére és lekérdezésére is.

CATI előnyei a többi adatfelvétellel szemben

  • rövid idő alatt nagy mintás kutatások is lekérdezhetők
  • a legolcsóbb – magas penetráció vagy pontos címlista esetén
  • reprezentatív véletlen minta és nem panelszerű, mint az online
  • gyors átfutási idő

A kérdések sorrendjét, a válaszlehetőségeket előre programozzák. A kérdező rögzíti a válaszadó feleletét. Az adatfelvétel időtartama rövid, akár egy nap alatt is lebonyolítható, gyors eredmények igénye esetén jól alkalmazható.